onsdag 29 februari 2012

Stolt isocoach!



Ikväll var det alltså dags för den sista träffen med mitt första isogäng. Jag hade redan under tidigare träffar fått många anledningar till att vara en stolt coach, men när alla effekterna radedes upp en efter en på tavlan blev jag liksom ännu stoltare!
Vilka tjejer, vilket jobb de har gjort och vilka effekter de har fått!!

Här är listan



Ämnet för dagen var "framtiden" hur hantera den nya vanan för att den ska bli hållbar och vilka verktyg behövs?
Många bra förslag kom fram och bra diskussioner gjorde att träffen blev värdefull både för mig som coach och för deltagarna.

Vad som har varit av mest värde för gruppen var lite olika, här kommer några citat...

"Att se att det faktiskt fungerar att gå ner i vikt och att träffa andra"
"Lärt mig mer om kosten. Blivit gladare på grund av bra mat och motion"
"Insikter om hälsoeffekter"
"Få motivation"
"En lugn mage och blodsockerstabilitet"
"kurstillfällena och hemsidan med recept"
"Ändrade matvanor och motion"

Vi bestämde att vi ska ha en återträff om några månader och jag ser verkligen fram emot att få träffa dem igen. Kanske ännu fler, nya effekter och hälsovinster har dykt upp då?

Tack för att jag fått varit med på er resa och fantastiskt bra jobbat tjejer!!
Skulle vilja kalla det för en succé!

Att få jobba med grupper är så fantastiskt kul och det ger mig så mycket energi!
Redan 22/3 startar nästa kurs så finns det intresserade är det bara att anmäla sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar