onsdag 7 december 2011

Hemma igen

Resan hem som inte var så lång gick bra. När jag var framme åkte jag direkt till mitt vanliga onsdagsuppdrag som jag har varje onsdag eftermiddag. Det består i att massera i 3 timmar och det kan inte ha blivit en lugnare fortsättning på dessa dagar. Lugn musik, oljiga händer och trevliga avslappnade människor :) Idag förlängde jag mitt uppdragskontrakt på samma ställe och under nästa år ökar uppdragets omfattning med 50%, vilket är superbra!

Det var skönt att komma hem och träffa barnen som jag saknat under de här dagarna. Att bara få känna lukten av dem, krama på dem och höra deras röster -Lovely!



Maken dessvärre är på julfest och honom träffar jag först i morgonbitti om jag har tur, annars blir det på fredagkväll, för nu går vi om varandra -kommer hem och åker iväg om vartannat under några dagar. Men på fredag kväll ska vi faktiskt, barnfria, gå på julfest tillsammans, det blir mysigt :)

Nu är det dags för ett TRX pass på övervåningen, för i morgon blir det ingen träning alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar