tisdag 6 december 2011

Ny dag

Kvällen igår avslutade jag med några timmars jobb framför datorn. Timmarna före det lyxade jag till det med en helkroppsmassage av ägarinnan till pensionatet på hennes varma massagebänk.
Efter det gjorde jag en liten utflykt till Miami i ljusrummet och ett dopp i den varma poolen, där jag flöt omkring i stillhet en stund.
Vid den tidpunkten var jag som sagt helt ensam i det stora pensionatet, bara jag och huskatten var hemma :)


Ett fantastiskt rum med 34 graders värme, upplyst av stora sollampor tillsammans med ljudet av skvalpande vatten, ljumma vinden och fågelläten. Det fanns till och med solhattar och glasögon att låna om man inte som jag, ville njuta till fullo av allt ljus.
Efter den upplevelsen och några timmars jobb somnade jag gott i den stoooora sängen med härligt lyxiga lakan.

Nu på morgonen kom favoritredskapen till användning. Fastsatta i den blå dörren till mitt rum, var det bara att köra. TRX tillsammans med ett hopprep kan göra en timme hur svettig som helst!!


Nu har jag nyss intagit en god frukost och är laddad för ännu en dag av planerande. Idag blir en produktiv dag och jag ser fram emot alla kloka beslut jag kommer att fatta :)



2 kommentarer:

  1. Men Katarina! Du måste ju berätta var du är någonstans, så sjukt nyfiken. Jag vill också åka till ett sånt ställe bara för mig själv.:)
    KRAM Kristina

    SvaraRadera
  2. är på det lilla pensionatet i Mellanfjärden, hur mysigt som helst. Hit måste du åka Krisitna!!

    SvaraRadera