fredag 2 september 2011

Härlig fredag!

Härlig fredag!! Började dagen med ett givande möte och en bekräftelse på ett stort uppdrag som jag ska genomföra under hösten. Så kul! Det fantastiska med det jobb jag har valt att ha är alla möten med nya människor. Oavsett vilka uppdragen är och hur de ser ut så är det alltid en strid ström av nya människor, nya ansikten, nya historier och nya erfarenheter, I LOVE IT!!

Strax kommer flygtaxin och hämtar mig och min sportiga granne för att ta oss till flygplasen. Helgens äventyr och utmaning "tjejmilen" närmar sig och äntligen är det dags! Det evenemanget spikade vi tidigt i vår/sommar vilket har medfört att jag haft mitt livs bästa "löparsommar". Att få ta på sig skorna och sticka iväg är något som taggar mig så mycket, och känslan av att kunna, vilja och få springa är helt enorm :)
Nu ska lunchen ner (gårdagens smarriga Moussaka), de sista sakerna packas, sedan bär det av mot Stockholm med spring i benen.

1 kommentar:

  1. I love YOU my best best friend. Ha så kul imorgon, gå ut hårt och bara ÖKA!!!

    SvaraRadera